Eleccions al Consell Escolar

El pròxim 23 de novembre se celebraran les eleccions al Consell Escolar. Per aquest motiu us informem que ja es poden presentar candidatures dels diferents grups que el conformen fins al dia 7 de novembre inclusive, en horari de Secretaria: professorat, famílies, alumnat i PAS.

Posteriorment, la junta electoral procedirà a publicar les dades següents:

• 18 d’octubre: Aprovació i publicació del cens electoral (Secretaria del centre)
  • 8 de novembre: publicació de la LLISTA PROVISIONAL DE CANDIDATURES
  • 10 de novembre: possibles RECLAMACIONS a la llista de candidatures
  • 14 de novembre: RESOLUCIÓ de les possibles reclamacions. PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DEFINITIVA DE CANDIDATS/ES ELECTES.
  • 15 de novembre: INICI DE LA CAMPANYA ELECTORAL I SORTEIG DELS TITULARS I SUPLENTS DE LES MESES ELECTORALS DELS SECTORS DE LES FAMÍLIES I ALUMNAT.
  • 16 de novembre: Posada a la disposició de l’electorat de les paperetes (INICI DEL VOT NO PRESENCIAL)
  • 21 de novembre: Finalització de la campanya electoral.
  • 23 de novembre: 🗳 ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 🗳

El cens electoral està a la vostra disposició en Secretaria* (HORARI de DL-DV 9:00h-14:00h i/o dimarts de vesprada de 14:00h-20:00h)