Carnestoltes 2023 a l’IES IFach

La setmana próxima celebrarem al centre la festivitat de Carnestoltes. Del 13 al 17 de febrer, tant alumnat com professorat, podrà realitzar les diferents proves o consignes per a celebrar de forma divertida dita festivitat.

Finalment el próxim divendres dia 17 de febrer tindrà lloc a L’IES IFACH els concursos de rebosteria i de disfresses.

A més, l’alumnat de 4t de l’ESO d’AAEE (amb la participació voluntària d’alumnat de 1r de batxillerat) realitzarà pel matí, una cercavila pels carrers de Calp amb la col·laboració de diferents CEIP de la localitat.