Activitats setmana 30 de gener

• Al llarg d’aquesta setmana i la setmana próxima es realitzaran a l’IES IFACH, xarrades formatives per alumnat de 4t de l’ESO, a càrrec de la Guàrdia Civil de Calp, al voltant de la violència de génere (VIOGEN).
  • L’alumnat de 2n de l’ESO assistirà els dies 30 i 31 de gener a la Casa de Cultura de Calp per vore l’exposició fotogràfica “Mírame con otros ojos” realitzada per Salvador Pomares sobre els usuaris del Centre d’Educació Especial Gargasindi. L’exposició, que s’inaugura hui està oberta a tota la ciutadania (link).