Aula d’Excl·lència IES IFach – Curs 2022-2023

Enguany ja fa 3 cursos que intentem motivar l’alumnat del nostre centre a través del Programa “AULA D’EXCEL·LÈNCIA” a través de l’Associació de Comerciants de Calp.

La relació que s’ha tingut amb ella ha sigut molt fructífera i molt emprenedora, però enguany encara s’ ha aportat i s’han aconseguit un major nombre d’establiments que formen part del programa, cosa que fa que estiguem molt agraïts i contents.

Us passem el llistat d’establiments que està disponible per a aquell alumnat que aconseguisca el carnet que l’acredita per a tal fi:

1. Ifach Óptica y Audio: lents d’ulleres gratuïtes en comprar la muntura, descompte 20% en la resta de productes.
  2. Nou Art: 10% en material per a compres superiors a 10€ i 5% en llibres de lectura (excepte obligatoris).
  3. Alyman: Vestuari i publicitat 20% de descompte en tota l’exposició.
  4. 4. Llibreria Papereria Vázquez SUCH: 5% descompte material escolar i llibres de lectura.
  5. Librería Papeleria J. VÁZQUEZ: 5% descompte material escolar i llibres de lectura.
  6. Joyería García: 15% en plata i 10% rellotgeria.
  7. Moda infantil y calzado Teresa: 10% descompte excepte promocions.
  8. Carnisseria Cloti 5% de descompte.
  9. Mi Casa Calpe (roba de llar i complements): 15% descompte en tots els articles de la tenda.
  10. Mr. Dog ( boutique i perruqueria canina): 10% de descompte a la tenda i/o perruqueria.
  11. Morant group (llanterneria i banys) -consulteu-.
  12. Molograf (disseny gràfic): 10% descompte sobre tarifa.
  13. Bar Calpe 10 % en totes les consumicions.
  14. Óptica Avargues 20% descompte.
  15. Da2: 20% descompte en tota la colecció.
  16. De la Terreta 10% descompte en tots els articles.
  17. Joyería Tere: 15% joieria i 10% rellotgeria.
  18. Atmosfera Sport: 20% en tots els articles.
  19. Más que chuches 10% en tots els articles.
  20. Bordados Aquario: 10% en tots els articles.
  21. Aromaticks: 20% en perfums.
  22. Cafetería Flandes: 15% descompte.
  23. 24hr Supermercado Calpe: 10% en tots els articles.
  24. Galerias Aitana: 15% en Tèxtil esport 15% en Bosses (de Sra. i Sr.) i Maletes. (Estos descomptes no serien acumulables a les ofertes existents).
  25. Galerias Maruja: 25% descompte
  26. Calzados Elche y Kalyfa: 10% de descompte en tots els articles.
  27. Toyota Malagón Motor: 10% en mà d’obra en servicis i reparacions en tallers (Mecànica i xapa) només en factures a càrrec al client.