Informació important sobre l’ús de mascaretes (uso de mascarillas)

Us comuniquem que, a partir de demà i fins que no arriben noves normatives al respecte, realitzarem els següents canvis en el Pla de contingència:

1. L’alumnat no cal que espere el professorat per a començar a les 8.00h. Convé estar mínim 5-10 minuts abans a classe en la seua aula.
  2. En els patis l’alumnat tampoc esperarà el professorat perquè vinga a recollir-lo, sinó que quan sone el timbre haurà d’anar a la seua aula.
  3. Les mascaretes no seran obligatòries, encara que és necessari l’ús d’elles com a mesura de protecció en persones treballadores o alumnat amb una major vulnerabilitat i, a més a més, sempre que els espais tinguen la VENTILACIÓ CORRECTA. Recordeu, si no hi ha ventilació, no pot haver permissibilitat de llevar-se la mascareta.
  4. Per consegüent, L’ÚS DE LA MASCARETA S’HA DE MANTINDRE en espais on no puga haver la distància d’1’5 metres i la ventilació no estiga garantida (no és un contrasentit amb l’anterior, només cal UNA BONA VENTILACIÓ per a no utilizar-la).
  1. El alumnado no hace falta que espere al profesorado para empezar a las 8.00h. Conviene estar mínimo 5-10 minutos antes a clase en su aula.
  2. En los patios el alumnado tampoco esperará al profesorado para que venga a recogerlo, sinó que cuando suene el timbre tendrá que ir a su aula.
  3. Las mascarillas no serán obligatorias, aunque es necesario el uso de ellas como medida de protección persones trabajadoras o alumnado con una mayor vulnerabilidad y, además, siempre que los espacios tengan la VENTILACIÓN CORRECTA. Recordad, si no hay ventilación, no puede haber permisibilidad de quitarse la mascarilla.
  4. Por consiguiente, El USO DE LA MASCARILLA SE TIENE QUE MANTENER en espacios donde no pueda haber la distancia de 1’5 metros y la ventilación no esté garantizada (no es un contrasentido con el anterior, solo hace falta UNA BUENA VENTILACIÓN para no utilizarla).

Moltíssimes gràcies per la vostra atenció i bona reentrada de vacances.

US-MASCARETA_GVA