Gravació del documental “Relleu Generacional en la pesca”

Els alumnes del nou cicle formatiu de Navegació i Pesca Litoral de l’IES IFACH de Calp, participen en el rodatge del documental “Relleu generacional en la pesca professional”.

La productora “VISUALEM” està produint aquest documental basat en un estudi de la Universitat Politècnica de València que analitza les dificultats que té el sector pesquer professional per a trobar els mariners i patrons del futur. L’equip de gravació va vindre a l’IES IFACH per conèixer la formació que reben els futurs patrons de pesca i poder entrevistar als alumnes i preguntar per les seues aspiracions personals.

El primer dia de gravació es va fer al moll pesquer del port de Calp, on els alumnes conegueren l’ofici de “redero” i aprengueren a remendar les arts de pesca d’arrossegament.

La gravació continuarà pròximament en les instal·lacions del centre de Calp.