Avís – Plataforma AULES

A causa de les circumstàncies que està agafant la pandèmia amb el nombre de baixes per part del professorat i de l’alumnat del nostre centre, volem comunicar-vos que, aquell professorat i alumnat que estiga confinat, en la mesura dels possibles i segons l’estat en què es troben, s’està fent un esforç per continuar amb les tasques diàries a través de la PLATAFORMA AULES.

Us recordem que l’alumnat pot accedir al seu directori de AULES a través del següent enllaç:

Recordeu que heu de entrar en la secció corresponent (ESO, Batxillerat o FP, segons el cas)

Des del portal de AULES, els docents poden compartir material didàctic i proposar activitats, que els alumnes poden entregar des de la mateixa plataforma, utilitzant un navegador Web tant en un ordinador com en un dispositiu mòbil. Si un estudiant té dubtes sobre l’ús de AULES, per favor, que no dubten a preguntar als seus professors i professores.