ACTIVITAT EXTRAESCOLAR DE L’ALUMNAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL I 4T ESO

Des del departament de Fol les professores Mari Carmen González (FOL) I Angela Gadea (Administració) vam organitzar una eixida a Elx per a que els nostres alumnes participaren de les Jornades d’Empleabilitat.

A través de les Jornades anomenades “Disoñando” al centre de Congressos d,Elx vam assistir a diferentes tallers I conferencies per a professionalitzar el talent dels nostres alumnes I així dotarlos de les ferramentes necessaries per a afrontar el pas del món acadèmic al món empresarial.

Aquestes jornades de empreniment e innovació ens donaren la oportunitat de conéixer qué busquen les empreses dels nostres perfils com estudiants I que actituds I competències son les mes valorades en el ambit empresarial.

També vam assistir a xarles I taules redones en les que aprendre I compartir experiencies amb alumnat d,altres centres. A aquest tallers millorarem la comunicació I la creativitat acostant-nos al professional que es busca a l,actualitat per a adintrarnos al món empresarial.

Agrair des de l’IES IFACH la atenció de les companyes de Fol d’altres centres en especial a Ana del Ies Carrús com la responsable de convertir un projecte d,aula en aquest projecte tan gran que ha implicat a alumnes, professors I agents socials a la ciutat d’Elx.