ACTIVITATS

Intercanvi amb Haßfurt

22 de juny de 2023 | Comentaris tancats a Intercanvi amb Haßfurt

L’alumnat de 1r de Batxillerat ha gaudit d’una experiència inoblidable amb l’intercanvi amb la ciutat alemanya de Haßfurt.

Fira Tecnològica 2023

4 de maig de 2023 | Comentaris tancats a Fira Tecnològica 2023

El passat dijous 28 d’abril un grup d’alumnes de l’IES de 3r i 4t d’ESO participaren a la Fira Tecnològica 22-23, on mostraren diversos projectes desenvolupats al llarg del curs.

La Fira està organitzada pel Cefire-CTEM i ha tingut lloc per segon any consecutiu a les instal·lacions de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny, al campus de la Universitat Politècnica de València.

Vídeo-resum al Poli-TV:

Fira Tecnològica 2022

2 de maig de 2022 | Comentaris tancats a Fira Tecnològica 2022

El passat dijous dijous 28 d’abril un grup d’alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO participaren a la Fira Tecnològica 2022, que enguany coincidia amb la I edició de l’Olimpíada d’Enginyeries de la UPV. Presentaren dos projectes, el PlotClock i Braç robòtic EezyBot controlat per Bluetooth.

El projecte Plotclock va ser guardonat amb el 3r premi de la categoria d’ESO!

Mireu una presentació sobre la participació a la Fira.

Enhorabona!

#25N El Gregori Maians balla contra la Violència de gènere.

26 de novembre de 2021 | Comentaris tancats a #25N El Gregori Maians balla contra la Violència de gènere.

L’IES Gregori Maians dansa contra la violència de genere. #iesgregorimaians #25N

La revista de l’institut: Llig-me curs 20-21

24 de juny de 2021 | Comentaris tancats a La revista de l’institut: Llig-me curs 20-21

Ja ha arribat el final de curs!!

Un curs marcat per la COVID-19 però que no ha frenat les nostres il·lusions per realitzar activitats que complementen l’educació i la formació del nostre jovent. Amb ganes de compartir una mostra d’algunes de les moltes activitats realitzades us oferim la nostra revista digital.

Bon estiu i bones vacances!!!

Projectes UpSTEAM: Steam Jam

2 de juny de 2021 | Comentaris tancats a Projectes UpSTEAM: Steam Jam

Tres grups d’alumnes han participat a l’edició d’enguany del concurs Up STEAM, organnitzat pel Consell Social de la Universitat Politècnica de València.

El repte de l’edició d’enguany consistia en la programació de vídeo-jocs de temàtica educativa i des de l’IES s’han presentat dos projectes programats en Scratch (Apocalypse i The thief of elements) i una App en AppInventor (Escape Room Maians). Els propis protagonistes ens expliquen els seus projectes en aquesta llista de reproducció de vídeo:

Per votar els nostres projectes, cal obrir-se un compte a la plataforma itch.io i entrar a la pàgina d’Apocalypse, la de The thief of the elements i la d’Escape Room Maians i votar-los (Rate), també podeu deixar els vostres comentaris! Esperem els vostres vots!

Per si voleu jugar sense haver d’eixir de la web de l’IES:

• Apocalypse:

• The thief of elements:

Per l’App Escape Room Maians, cal anar a la seua pàgina, descareegar l’APK i instal·lar-la al vostre mòbil Android.

Carta Erasmus d’Educació Superior

6 de maig de 2021 | Comentaris tancats a Carta Erasmus d’Educació Superior

La Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE) és una certificació que acredita als centres d’educació superior sol·licitar i poder participar en projectes de mobilitat en el marc del programa Erasmus. Aquesta concessió suposa una gran satisfacció per al nostre centre, ja que d’aquesta manera l’alumnat del cicle superior podrà participar de l’experiència personal i professional que ja gaudeix l’alumnat del cicle mitjà mitjançant el programa Erasmus+.

Concurs pel Logotip del centre

29 de març de 2021 | Comentaris tancats a Concurs pel Logotip del centre

Busquem un logotip que identifique al centre tant en la seua estructura com en els seus valors de sostenibilitat, igualtat i convivència positiva.

Rebreu més informació des de les tutories i en aquest document podeu consultar les bases i condicions.

Animeu-vos a participar!

Arranjaments florals FPB Jardineria

18 de febrer de 2021 | Comentaris tancats a Arranjaments florals FPB Jardineria

L’alumnat d’FPB de Jardineria ajudant a fer un centre més bonic i colorit amb arranjaments florals.

Xerrada sobre la UE

16 de febrer de 2021 | Comentaris tancats a Xerrada sobre la UE

Xerrada amb l’alumnat de 1r de batxillerat i 3r d’ESO per part d’Europe Direct valència.