Per tercer any consecutiu el nostre centre participa com a centre amfitrió en el programa iMou-et per a compartir la nostra experiència en la implementació de projectes Erasmus+ en els àmbits de l’Educació Escolar, la Formació Professional i l’Educació Superior. Enguany rebem la sol·licitud de 4 centres observadors: l’IES Rafal, l’IES Benejúzar, l’IES Carrús (Elx) i l’IES Malladeta (la Vila Joiosa), i ahir dimecres 28 de febrer, vam realitzar esta formació amb una assistència d’un total d’11 docents d’estos 4 centres.
El professorat encarregat d’impartir esta formació van ser les 2 coordinadores d’estos projectes en el nostre centre i caps d’estudis, Donya Carmen Gaona i Donya Victoria Hernández. La formació va començar en l’Hall del nostre centre on tenim el nostre racó de projectes europeus amb taulons informatius que resum gran part dels projectes Erasmus+ realitzats tant a nivell d’educació escolar, de Formació Professional com d’Educació Superior. Una vegada la visita als nostres racons de difusió ens traslladem a l’aula d’emprenedoria on després d’un café networking, continuem amb la presentació dels nostres projectes i vam atendre tot tipus de dubtes dels docents assistents.
Va ser una jornada molt productiva, perquè tots els centres participants tenen projectes Erasmus+ actius i la sessió va permetre la possibilitat de compartir experiències i inquietuds de tots els allí presents.
Per a més informació del programa iMou-et consultar el següent link: https://portal.edu.gva.es/formaciodelprofessorat/es/imou-te/




