Alumnes 1r Batxillerat guanyen semifinal Comunitat Valenciana Reto de la Fundación Princesa de Girona

Els desitgem bon cap de setmana i compartim amb vostés la següent notícia.

Un grup de quatre alumnes de 1r de Batxillerat ha guanyat la semifinal a la Comunitat Valenciana del Reto de la Fundación Princesa de Girona, celebrat en Les Cigarreras d’Alacant el dijous 29 d’abril amb la presència de la seua majestat Felip VI i el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig. El grup participant format pels alumnes Candela Oliver, Marta Serrano, Ángel García i Laura Carbonell, tutoritzat pels seus professors Isabel Blanquer, Vicent Barber i Angélica Crespo, ha sigut triat guanyador de la Comunitat Valenciana entre més de 60 centres educatius.

Es van enfrontar al repte de com fomentar les vocacions científiques en els joves, amb un projecte denominat +Ciencia, aplicació que combina l’aprenentatge, la diversió i les xarxes socials. En uns mesos participaran en la final al costat dels equips guanyadors d’altres comunitats.