Aquest centre realitza activitats cofinançades pel Fons Social Europeu

Jornades Actaio sobre FP

Per secretaria | 26 de març de 2024

Bon dia,

Des d’ACTAIO (Acord Territorial per l’Ocupació i Desenvolupament Local Alcoi-Ibi-Ontinyent), volem convidar a totes les famílies d’alumnat d’ESO, Batxillerat i FPB a una jornada orientativa sobre el mercat laboral del territori, qualificació professional i tendències d’ocupació.

Es tracta d’una jornada que s’ha organitzat juntament amb l’Ajuntament d’Ibi i amb la col·laboració d’IBIAE (Associació d’Empresaris de la Foia de Castalla), per al pròxim 11 d’abril en horari de 18.30-20.00 en el Centre Social Carmen Garrigós d’Ibi, a l’adreça:

Carrer de Ferran, 5, 03440 Ibi, Alacant.

Gràcies per avançat per la vostra col·laboració.

Ací us deixe enllaç d’inscripció així com el cartell adjunt.

Horaris i jornades fi de trimestre

Per secretaria | 25 de març de 2024

Jornada especial dia 27 de 9 a 13h, amb tallers, esmorzar i exhibició acrobàcies.

AMPA
Este dimecres 27 últim dia de classe per a les vacacions de setmana santa, l’AMPA juntament amb l’institut repartirà l’esmorzar.
Animem a tots els alumnes al fet que assistisquen al centre i aprofitem este missatge per a desitjar-los unes bones festes de setmana santa.

Autobús de Tibi

Per secretaria | 25 de març de 2024

📢Atenció. Modificació bus Tibi dia 27.
Eixida de Tibi 7:45h. Eixida d’Ibi carrer Sevilla 13:00h.

Horari especial d’entrada i eixida del centre

Bon dia, demà dimarts 26/3/2024,
Poden entrar a les 8.55h: 2n BAT A, 1r ESO B i 3r ESO A
Poden eixir a les 13.15h: 2n ESO D
Pueden eixir a les 14.10h: 3r ESO B

Beques curs 2024/2025 per a Batxillerat i FP

Per secretaria | 16 de març de 2024

La convocatòria de beques per al curs 2024-2025 ja té dates.

Cantina

Per secretaria | 13 de març de 2024

Estimades famílies:
Vos comuniquem que, per a donar resposta a l’horari reduït de la cantina i a les necessitats de la vesprada, s’han instal·lat unes màquines expenedores enfront de consergeria. De moment, els alumnes puguen usar-les pagant en efectiu.

Convocatòries de vaga

Per secretaria | 5 de març de 2024

Estimades famílies, la direcció del centre els informa sobre la pròxima convocatòria de vaga d’estudiants i sobre tots aquells grups que han presentat sol·licitud d’inassistència a la direcció dins del termini i en la forma corresponent, motiu pel qual tindran la falta justificada. No sent així per a la resta de grups.
De la mateixa manera es recorda a l’alumnat que la firma del document no implica que secunde la vaga, és a dir, el ritme del centre educatiu així com el del transport serà l’habitual i aquells que decidisquen vindre seran atesos degudament.
Reben una cordial salutació
La direcció de l’IES Fra Ignacio Barrachina

Els grups autoritzats són els següents: FPB 1r i 2n, 3r ESO B, 4t ESO A C D, 1r APSD, 1r GSTL, 1r GMAC, 1r BAT B i 2n BAT A

Convocatòria-Vaga-08.03.24.docx

Autobús urbà d’Ibi

Per secretaria | 20 de febrer de 2024

Bon dia. Acaben de comunicar de l’ajuntament que l’autobús s’ha avariat i no pot circular.

Xarrada informativa “Després de la ESO…”

Per secretaria | 19 de febrer de 2024

XARRADA INFORMATIVA “DESPRÉS DE LA ESO…”

Estimades famílias, des del Departament d’Orientació es convoca una xarrada informativa sobre els diferents itineraris formatius a l’els que poden accedir els seus fills/as al finalitzar la E.S.O.

La reunió tindrà lloc dimecres que ve 6 de març a les 19.30 h a l’aula d’usos múltiples del centre.

Esperem la seua assistència

Departament d’orientació IES FIB

Ajudes curs intensiu d’immersió lingüística en anglés

Per secretaria | 15 de febrer de 2024

El Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports ha convocat ajudes per a un curs intensiu d’immersió lingüística en anglés per a l’alumnat becari de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà que tinga tot el curs anterior aprovat amb una nota final mínima de 9,00 en l’assignatura d’anglés.

En la pàgina web següent teniu disponible tota la informació i podeu accedir a sol·licitar estes ajudes:

Centro participante en Proyectos Europeos Erasmus+

Dades del Centre