El passat 25 de maig els nostres estudiants de 1r de Batxillerat van realitzar una mini-estada de 5 dies a Londres.
Van visitar totes les atraccions turístiques més rellevants de la ciutat: Green Park, Buckinhan Palace, St James Park, Westminster Abbey, Parliament Square, Big Ben, Camden Market, Tower of London, Borough Market, British Museum, Notting Hill, China Town, Piccadilly Circus, Trafalgar Square, National Gallery, Oxford Street, King’s Cross Platform 9 3/4, Portobello Market,…
Va ser una immersió lingüística breu però molt intensa, divertida i gratificant. No sols van tindre ocasió de practicar la llengua anglesa amb les seues famílies d’acolliment i amb Darren, el nostre alegre i simpàtic guia local. També es van desembolicar amb facilitat en l’entorn.
Aquesta ha sigut una experiència educativa i d’enriquiment personal que segur recordaran amb il·lusió.



