
L’IES Enguera ha sigut seleccionat entre 60 centres educatius per a participar en la convocatòria de projectes FP Challenge Labs, una iniciativa que impulsa la innovació, la col·laboració i la connexió entre la Formació Professional i el teixit empresarial.
El projecte presentat pel nostre centre, “Sembrar Sabores”, ha obtingut una puntuació de 75 punts, situant-se entre les propostes seleccionades per al seu desenrotllament. Es tracta d’un projecte intercentres en el qual participen l’IES Vicente Gandia com a centre col·laborador i l’IES Enguera com a centre coordinador.
Aquesta iniciativa és el resultat del treball conjunt dels departaments de Formació i Orientació Laboral (FOL) i d’Hostaleria i Turisme, que han unit esforços per a dissenyar una proposta innovadora orientada a la promoció dels nostres Cicles Formatius i a l’enfortiment de les competències professionals de l’alumnat.
Per a la posada en marxa d’aquest projecte, s’ha concedit una dotació econòmica de 11.600 euros, que permetrà desenrotllar diferents actuacions i activitats vinculades als objectius plantejats.
A través de “Sembrar Sabores” es pretén reforçar la connexió entre el sistema educatiu i l’entorn productiu, fomentant la cultura de la Formació Professional en les empreses i promovent models d’excel·lència basats en la col·laboració, la innovació i l’aprenentatge pràctic.
Des de l’IES Enguera volem agrair la implicació i el compromís de tot el professorat participant, així com la col·laboració de l’IES Vicente Gandia, la contribució del qual serà fonamental per a l’èxit d’este projecte.
Continuarem treballant per a oferir al nostre alumnat oportunitats d’aprenentatge innovadores que afavorisquen el seu desenrotllament personal i professional, enfortint al mateix temps els vincles entre la Formació Professional i el món laboral.
