L’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Enguera visita la Fira del Llibre de València

El passat 4 de maig, l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Enguera, acompanyat per professorat de Llengua Castellana i Llengua Valenciana, va gaudir d’una enriquidora eixida a la 61a Fira del Llibre de València. Aquesta activitat, organitzada amb l’objectiu de fomentar l’interés per la lectura, va suposar una experiència molt positiva per a tots els participants.

Durant la jornada, l´alumnat va poder recórrer els distints expositors, conéixer de primera mà les novetats editorials i descobrir la varietat de gèneres i autors/es presents en la fira. També van tindre l’oportunitat d’interactuar amb llibreters i professionals del sector. A més, molts d’ells van aprofitar l’ocasió per a adquirir llibres del seu interés, consolidant així el seu hàbit lector.

L’experiència va ser valorada molt positivament tant per l’alumnat com pel professorat, destacant el seu caràcter motivador i l’ambient cultural que es respira en esta mena d’esdeveniments. Per això, es valora molt positivament repetir aquesta activitat en pròxims cursos, consolidant-la com una cita anual imprescindible per a continuar promovent el gust pels llibres i la cultura.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies