L’alumnat d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual de 2n i 3r d’ESO, així com de 4t d’ESO Expressió Artística i 1r de Batxillerat de l’optativa Dibuix Artístic, presenta una exposició a l’hall del nostre centre que arreplega tots els treballs realitzats al llarg d’este projecte, a través del qual han explorat el color com a element expressiu fonamental i aprofundit en la figura de l’arquitecte modernista Antoni Gaudí, mitjançant treballs d’investigació i creacions artístiques inspirades en la seua obra.
També, com a novetat, ha col·laborat amb el Departament de Música i l’alumnat de 1r Batxillerat de l’optativa Producció Musical ha realitzat una exposició immersiva a la Biblioteca al voltant de Gaudí, aprofitant els treballs realitzats pel nostre alumnat per a les projeccions visuals.

