Enguany commemorem “L’any Gaudí 1926-2026” amb motiu del centenari de la seua mort

L’alumnat d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual de 2n i 3r d’ESO, així com de  4t d’ESO Expressió Artística i 1r de Batxillerat de l’optativa Dibuix Artístic, presenta una exposició a l’hall del nostre centre que arreplega tots els treballs realitzats al llarg d’este projecte, a través del qual han explorat el color com a element expressiu fonamental i  aprofundit en la figura de l’arquitecte modernista Antoni Gaudí, mitjançant treballs d’investigació i creacions artístiques inspirades en la seua obra. 

També, com a novetat, ha col·laborat amb el Departament de Música i l’alumnat de 1r Batxillerat de l’optativa Producció Musical ha realitzat una exposició immersiva a la Biblioteca al voltant de Gaudí,  aprofitant els treballs realitzats pel nostre alumnat per a les projeccions visuals.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies