Inauguració de la Biblioteca Vicente M. Sanz

Hui, 23 d’abril de 2024, Dia del llibre, ha sigut un dia molt especial per a l’IES Enguera. El curs passat va començar, amb molta il·lusió, un projecte de dinamització de la biblioteca. Es va crear una comissió i es va fer un expurgue important. Li van seguir altres actuacions com a sol·licitud de dotacions, compra de nou mobiliari, de nous materials, adequació d’espais…

A poc a poc la biblioteca ha anat transformant-se i es va començar a plantejar que este podria ser el lloc perfecte per a recordar al nostre antic company Vicente M. Sanz. Un lloc on es reunixen educació, cultura i també història, tres de les seues grans passions, ens va semblar el millor lloc del centre per a representar-li.

Este matí ha tingut lloc l’acte d’inauguració. Amb la presència d’alguns dels que van ser els seus alumnes i alumnes, els seus companys i companyes del centre, representants de l’Ajuntament i, per descomptat, no podien faltar familiars de Vicente, s’ha celebrat un acte molt emotiu durant l’esbarjo. Se li han dedicat unes paraules recordant-ho i la seua família ha descobert la placa que porta el seu nom. Després, els presents hem brindat amb un cava oferit per l’alumnat de cicles de l’institut.

Donem les gràcies a tots els que han fet possible aquest homenatge a Vicente, a qui sempre recordarem.