Tallers de sostenibilitat

Els dies 2 i 9 de novembre els alumnes de l’ESO i CFGB van realitzar tallers d’educació ambiental organitzats per “Recicla amb els cinc sentits” de la Generalitat Valenciana.

Els alumnes de 1r i 2n de l’ESO van realitzar un scaperoom on, organitzats en equips, van haver de fer ús de la lògica per a resoldre una sèrie d’enigmes i proves entrellaçades entre elles sobre els residus i els contenidors on han de ser abocats. Al llarg de les proves, els alumnes van treballar conceptes i definicions ambientals d’actualitat, així com la resolució de dubtes sobre els errors més freqüents.

Els alumnes de 3r i 4t de l’ESO, PDC i CFGB van realitzar el taller “Si jo fora un scrap”. En aquest taller es va desenvolupar un joc de rol, en el qual els alumnes, que estaven dividits en cinc grups, assumien cadascun un paper com a representant dels SCRAP, que en este cas eren entitats gestores dels sistemes de recollida selectiva.
Les activitats van ser molt interessants perquè en tots dos tallers es van treballar els conceptes de sostenibilitat i medi ambient a través de metodologies actives en les quals els alumnes eren els principals protagonistes.