Museu del Taulell “Manolo Safont”

L’alumnat d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual de 2n ESO ha realitzat una eixida al Museu del Taulell “Manolo Safont” d’Onda per a conéixer la Història del Taulell i realitzar un taller de ceràmica amb la finalitat de crear part de l’obra col·laborativa que estan creant per a l’Exposició del Dia Internacional dels Museus, que se celebrarà el dia 18 de maig. Aquesta activitat no sols els va brindar una experiència educativa fora de l’aula, sinó que també els va permetre desenvolupar habilitats artístiques, enriquiment cultural i històric, fomentar la creativitat i imaginació i estimulació per l’art i la cultura.

En resum, l’excursió al Museu de Taulell va ser una experiència altament beneficiosa per a l’alumnat. Els va permetre no sols adquirir nous coneixements i habilitats, sinó també enfortir el seu desenvolupament personal i social. Aquest tipus d’activitats són essencials per a una educació integral que fomente l’amor per l’aprenentatge i l’art.