I Guerra Mundial

Durant estes setmanes l’alumnat de 4 de l’ESO D, està immers en una situació d’aprenentatge sobre la I Guerra Mundial.

Ha sigut un projecte preparat amb molta il·lusió que ha permés als nostres alumnes aprofundir sobre les causes i conseqüències de la Gran Guerra.

El projecte consta de diverses tasques que hem realitzat tant a l’aula d’informàtica com a l’aula de referència, algunes de manera individual i altres en xicotets grups, la qual cosa ens ha permés treballar diverses i diferents competències específiques de la matèria com la descripció i contextualització en el temps i en l’espai de la I Guerra Mundial, la cerca, identificació i selecció de la informació més rellevant relacionada amb el tema … , treballant  sempre amb responsabilitat i interés.

El que es veu en la fotografia és un dels productes finals de la situació estudiada: un mural amb “post-its” de diferents colors amb dades i xifres relacionats amb els esdeveniments bèl·lics estudiats: dates, personatges, batalles importants, conseqüències, etc.