Bolzano 1rBach

Mobilitat alumnat Erasmus+

Del 5 al 10 de maig de 2024

Viatge a Bolzano de l’alumnat de l’IES EL CLOT, València

El passat 5 de maig de 2024, 11 alumnes/os de 1r de batxillerat i dos docents de l’IES EL CLOT van viatjar a l’institut Sozialwisschenschaftliches Gymnasium/Fachoberschule für Tourismus, a Bolzano, Itàlia.  Després d’un vol de cas 2 hores en Milà i un viatge amb autobús de tres hores, van arribar a l’institut on els estaven esperant els alumnes italians con els seues famílies amfitriones. Que emocionant va ser!

Arrivada i acolliment dels famílies en l’institut

Al llarg de la setmana, van tindre lloc diferents activitats culturals i acadèmiques.  Van participar tots els dies en diferents classes con els seus intercanvis i a més d’aprendre i practicar un idioma estranger van fer una presentació de totes dues mobilitats intercanviant opinions i experiències. Van visitar el Museu Ötzi, con una mòmia de la glacera de més de 5.000 anys (Edat de Bronze), van visitar la ciutat de Merano, van fer senderisme por els Dolomies i van visitar ho centre històric de Bozen. En estes activitats van participar els/as alumne/as, els seues dos professores acompanyants i  professorat del centre italià.

En l’institut

Excursió als Dolomites

Museu Ötzi

Merano

Es va celebrar un esmorzar d’acomiadada con algunes  famílies en l’institut. Tots van portar un plat per a compartir.

El comiat va ser difícil, volien quedar-se més temps!.  Tots dos centres estem encantats con esta experiència enriquidora i inoblidable.