CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS
∗∗∗ IMPORTANT ∗∗∗
Pel fet que no ha sigut publicada l'ordre que regula el procediment per a la convalidació i l'exempció de matèries de les ensenyances d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat en el curs actual, la normativa vigent és l'ORDRE 19/2023, de 29 de juny de 2023.
La present pàgina web s'actualitzarà amb els canvis en els formularis de la nova instrucció.
Normativa: capítols I i II del títol II i capítols V, VI i VII del títol III de l'ORDRE 19/2023, de 29 de juny.
Dirigit a l'alumnat matriculat en el centre en ESO o Batxillerat que cursen simultàniament ensenyaments professionals de música, dansa o tenen la condició d'esportista d'alt nivell, d'alt rendiment o d'elit, o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d'elit.
Procediment: Entregar en administració la documentació necessària en horari d'atenció a les famílies (el pot entregar l'alumnat a l'hora del pati).
Documents a entregar
EDUCACIÓ SECUNDÀRIA
Per a alumnes de secundària que realitzen ensenyaments professionals de Música
Per a alumnes de secundària que realitzen ensenyaments professionals de Dansa
Per a alumnes de secundària amb la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit
Una altra documentació a entregar
BATXILLERAT
Per a alumnes de Batxillerat que realitzen ensenyaments professionals de Música
Per a alumnes de Batxillerat que realitzen ensenyaments professionals de Dansa
Per a alumnes de Batxillerat amb la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit o amb la condició de personal tècnic, entrenador, arbitral o jutge d’elit
Una altra documentació a entregar
