DIA DE LA POESIA

Dimecres 21 de març, la poesia prendrà volada.
Amb emocions a flor de pell, celebrarem a cada racó del nostre institut.
Els versos trobats, dedicats i escrits a mà seran els protagonistes.

Alumnat i professorat han triat amb cura aquells poemes més especials i que estan disposats a compartir en un joc de descobriment per tot el recinte gràcies a la col·laboració de Soltando Veneno.

A més, l'alumnat de 1r d'ESO A, D i E amb el professorat (Anna San Ruperto i Isabel Rodríguez) han preparat un recital poètic que recorre els tòpics universals de la poesia: l'amor, la mort, la guerra, el joc poètic, el compromís, l'art…

Tindrà lloc dilluns 25 de març. Penjarem imatges!

Què visca la poesia!