IVAM

«ALTA I POPULAR»

El dia 11 d'abril els alumnes de l'optativa «Expressió artística» de 4t d'ESO van visitar l'IVAM i allí van poder veure l'exposició ALTA I POPULAR, la qual planteja una nova organització de col·lecció permanent del museu, atesa la diferència entre alta cultura i cultura popular i incidint en les interferències constants entre totes dues concepcions de les manifestacions culturals i artístiques.

La visita va ser guiada d'una forma molt original: el recorregut per les sales estava acompanyat per una ballarina (que interactuava amb els alumnes) i una guia que explicava cada part de l'exposició. La visita va concloure amb una activitat de dansa.

Els alumnes van valorar molt positivament esta forma més activa i participativa de visitar una exposició d'art contemporani. A més, alguns d'ells es van adonar del fàcil que és visitar l'IVAM utilitzant el metre com a mitjà de transport. Esperem que ho facen més vegades.