TALLERS DE NADAL

El passat 22 de desembre es van celebrar a l'IES Comarcal els ja consolidats tallers de Nadal, en el que el vertader protagonista va ser l'alumnat del centre. Activitats esportives, taller de pintacares, pintaungles, elaboració de decoració nadalenca, polseres, xapes, batukada, scratch… i enguany amb la introducció d'una activitat nova, la realització per primera vegada del GOT TALENT. Sense cap dubte, l'alumnat va gaudir d'una jornada diferent al centre i van demostrar el que ja sabíem: comptem amb alumnat amb un gran talent en diferents àrees. Gràcies a tots i totes, professorat, alumnat i AMPA, que han fet possible totes aquestes activitats.