LA VEU DE LA MEMÒRIA

El departament de Geografia i Història ha participat amb l´alumnat de 4t d’ESO en una activitat organitzada per l’àrea de cultura de l’Ajuntament de Burjassot. La representació de l’obra Mauthausen, la voz de mi abueloha sigut molt profitosa per als estudiants del nostre centre que a més de disfrutar del muntatge teatral, han pogut posteriorment participar en un col·loqui amb l’actriu protagonista, neta d’un dels deportats espanyols a aquest camp de concentració d’Àustria. L’objectiu fonamental d’aquest tipus d’activitat és conscienciar l’alumnat de com els conflictes bèl·lics i les seues conseqüències (repressió, persecució per qüestió ideològica, racial, religiosa…) no han d’oblidar-se i servir com a reflexió perquè no tornen a repetir-se en generacions futures.