Informació completa als desplegables:
L’alumnat podrà consultar si el seu títol es troba al centre pendent de recollida remetent un correu electrònic a: 46012987.info@edu.gva.es indicant:
a l’assumpte:
- Consulta de títol.
i al cos del mateix les següents dades personals:
-
Nom i cognoms,
-
Número de DNI/NIE/Passaport,
-
Data de naixement,
-
Títol a consultar (ESO, BATXILLERAT o FP de Biblioteconomia, arxivística i documentació - Mòdul de Nivell III), i
-
Número de mòbil.
Des de secretaria es comprovaran les dades al programa de gestió i al registre de títols del centre i es contestarà el correu electrònic el més prompte possible.
La següent pàgina web Enlace de Consulta permet consultar els títols registrats des de l'any 1991 al Registre de Títols Acadèmics i Professionals no universitaris del Ministeri d’Educació de la persona interessada. Per a realitzar la consulta cal accedir amb un certificat digital, DNI electrònic o Clave. A més, mitjançant aquesta consulta es pot descarregar un certificat digital amb CSV (Codi Segur de Verificació) de la Subdirecció General d’Ordenació Acadèmica del Ministeri d’Educació on consta l’inscripció acreditativa de estar en possessió del/s títol/s inscrit/s amb el número de registre i la data d’expedició, vàlid per a la presentació a qualsevol administració pública.
L’alumnat haurà de sol·licitar cita prèvia al següent enllaç: Enllaç cita prèvia.
El dia i l’hora de la cita prèvia l’alumnat haurà de recollir el títol a la secretaria del centre, identificant-se amb el seu document original DNI/NIE/Passaport.
En el cas de que l’alumnat no puga vindre presencialment al centre a recollir el títol, podrà autoritzar altra persona perquè reculla el mateix, presentant la següent documentació:
-
Autorització , emplenada i signada.
-
Persona autoritzant: Una fotocòpia del seu document DNI/NIE/Passaport,
-
Persona autoritzada: Una fotocòpia del seu document DNI/NIE/Passaport, identificant-se amb l’original del mateix.
(Abans de realitzar aquest tràmit consulta la situació del teu títol a 46012987.info@edu.gva.es)
1r Emplenar el document de sol·licitud de títol
2n Abonament de la taxa (MOLT IMPORTANT: Consultar al centre abans de realitzar aquest tràmit):
a) En cas de títols de BUP o de FP de Biblioteconomia, arxivística i documentació - Mòdul de Nivell III (de la Ley General d’Educació de 1970), cal efectuar el pagament de les taxes corresponents coincidint amb el títol sol·licitat, a través del model de pagament de taxes 790, concepte 059: “Expedició de títols i diplomes acadèmics docents i professionals):
Enllaç al generador de taxes del Ministeri
b) En cas de títols de Bachiller LOGSE, LOE, LOMCE o LOMLOE o de duplicats del títol de Graduat en ESO - LOGSE, LOE, LOMCE o LOMLOE cal efectuar el pagament de les taxes corresponents coincidint amb el títol sol·licitat, model 046:
Enllaç al generador de taxes de Conselleria
- A l´apartat "Òrgan gestor", seleccionar "INSTITUTS DE VALÈNCIA".
- A l´apartat "Taxa",
-
En el cas de duplicat del títol de graduat en ESO, seleccionar "Duplicat del títol de graduat ESO (LOGSE i LOE)"
-
En el cas del títol de Batxillerat, a l´apartat "Taxa", seleccionar "Títol de Batxillerat", o en el seu cas, "Duplicat Títol de Batxillerat", i
-
Polsar "Continuar".
- Seleccionar el tipus de matrícula (Ordinària, família nombrosa/monoparental general o especial o Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33%).
Polsar "Continuar".
- Emplenar el formulari i polsar "Acceptar".
- Pas 1 d’impressió (Obligatori): Polsar «Imprimir» per a obtindre un document pdf amb les 3 còpies del model 046 i imprimir les 3 còpies (les 3 còpies de la taxa cal imprimir-les tant per al pagament presencial a l’entitat bancària com al pagament telemàtic).
- Es pot efectuar el pagament de dues formes:
-
Una vegada realitzat el pas 1 d’impressió, realitzar el pas 2 per a efectuar el pagament telemàtic mitjançant targeta bancària o càrrec en compte amb certificat digital (posteriorment cal imprimir el justificant del pagament telemàtic), o bé
-
Efectuar el pagament presencialment a qualsevol de les entitats bancàries indicades a la taxa, amb les 3 còpies impreses del document pdf.
3r Sol·licitar cita prèvia al següent enllaç per a presentar la sol·licitud i la documentació corresponent: Enllaç cita prèvia.
4t Presentar la següent documentació a la secretaria del centre el dia i l’hora de la cita prèvia:
-
Sol·licitud de títol , emplenada i signada pel interessat.
-
En cas de pagament telemàtic, de les 3 còpies del document pdf, s’ha de presentar la còpia per a l’administració i a més, el justificant del pagament telemàtic.
-
En cas de pagament presencial a l’entitat bancària, de les 3 còpies del document pdf, cal presentar la còpia per a l’administració segellada pel banc o en cas de pagament al caixer automàtic, la còpia per a l’administració i a més la còpia del justificant imprès al caixer.
-
En el cas d’haver marcat en tipus de matrícula: família nombrosa, general o discapacitat, cal presentar la fotocòpia del carnet o del títol de família nombrosa/monoparental o discapacitat.
ELS TÍTOLS DE GRADUAT EN ESO NO ABONEN TAXA MODEL 046, EXCEPTE ELS DUPLICATS DELS MATEIXOS QUE SI QUE ABONEN TAXA.