ESO: Matrícula IES CARRÚS curso 2020-2021

Únicament per a alumnat admés, és a dir, el que apareix en les llistes definitives.

La DOCUMENTACIÓ A), B) i C) ha d’enviar-se a l’email 03009385.secret@gva.es, en un únic arxiu, posant en Assumpte: Nom i cognoms.

TERMINI DE LLIURAMENT: Del 28 al 29 de juliol, inclosos. Demorar més el lliurament de la documentació suposarà fer més difícil l’assignació de les matèries triades.

DOCUMENTACIÓ que siga llegible, en cas de no ser-ho, serà retornada. Preferiblement escanejada en format pdf:

A) Comprovant en pdf, del pagament del Segur escolar

(El alumnado que se matricule en 1º ó 2º de ESO, NO tiene que pagar el seguro escolar)

B) Emplenada i signada la fulla d’optatives.

C) *Qualsevol altra documentació (Acreditació del criteri domicilie, identificació de progenitor amb qui no es conviu, …) que verifique situacions al·legades per l’alumne/a.

* Veure en,https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=236#p₃, aclariments a C)

La resta de documentació: Informe de salut, 3 fotografies actualitzades, amb el nom i cognom per darrere, autorització per a entrades o eixides en horari lectiu, autorització publicació d’imatges…, es recollirà, a través d’els/les tutors/as, una vegada iniciat el curs.

La falsedat de les dades declarades o no prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la matrícula.