FPB: Matrícula en l’IES CARRÚS curse 2020-2021

TERMINIS de MATRÍCULA:

Alumnes admesos en 1r FPB, del 22 de juliol al 28 de juliol.

PROCEDIMENT de MATRÍCULA:

• 1r FPB :A) Pagament del segur escolar
    B) Els qui no l’hagen portat a aquest centre, han d’aportar, el consell orientador o l’informe de l’equip docent on se li proposa per a FPB.
    C) Qualsevol altra documentació que verifique situacions al·legades per l’alumne/a.

Enviar A),  B) i C) a l’email 03009385.secret@gva.es  o demanar cita prèvia en el telèfon del centre 966912240, en cas de tindre dificultats amb internet o l’ordinador.

La resta de documentació: Informe de salut, 3 fotografies actualitzades amb el nom per darrere, autorització per a entrades o eixides en horari lectiu, autorització publicació d’imatges, … se sol·licitarà per mitjà del tutor/a, una vegada iniciat el curs.
La falsedat de les dades declarades o no prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la matrícula.

De manera voluntària voluntària col·labora amb l’AMPA de l’institut