L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat visita ETSIE (UPV)

Dilluns passat 4 de desembre de 2023, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat de l’assignatura de Tecnologia i Enginyeria, amb les seues professores Cristina García i Alicia Prats, van visitar l’Escola Superior Tècnica Enginyeria i Edificació, en la UPV.

Acompanyats pel professorat de l’Escola van visitar els tallers, on van comprovar el funcionament de les diferents instal·lacions dels edificis d’habitatges: aigua, calefacció, energia solar…

També van poder veure com es realitzen els assajos de tracció i compressió dels materials de construcció.

Volem agrair l’atenció rebuda per part dels membres de l’escola, en especial a Paloma Arrué Burillo (Subdirectora ETSIE, alumnat i qualitat) per la possibilitat que ens brinda en permetre’ns, amb aquesta visita, traure l’aprenentatge de les aules i acostar-lo al món real.”