ERASMUS PLUS “CLUB DEL VOLUNTARIAT”

Hui, l'alumnat de l'institut Josipa Slavenskog ha participat en múltiples activitats al costat dels nostres participants del projecte Erasmus "El Club del Voluntariat"
L'alumnat de tercer de l'ESO, els ha explicat les característiques del bosc mediterrani, a través d'una presentació i d'una visita al nostre "xicotet bosc mediterrani" situat al costat de l'hort. Després de finalitzar l'explicació, han plantat un arbre batejat amb el nom de "Modric" en honor als nostres visitants.
Més tard, l'alumnat de primer de batxiller, els ha explicat les característiques de l'ecosistema dunar i han realitzat un taller de bombes de llavors de flora dunar, que plantaran a la platja de Pinedo dijous que ve.
Finalment, també han tingut l'oportunitat de col·laborar en la realització del mural del punt de reunió del Club del Voluntariat.