ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Estimades famílies,els recordem que dijous que ve 23 de novembre tindrà lloc en el centre educatiu les eleccions al consell escolar. Eixe dia podrà exercir el seu dret a vot tota la comunitat educativa i, per a facilitar el vot de les famílies, el centre romandrà obert fins a les 20 hores. A més, les famílies tenen la possibilitat d’utilitzar el vot no presencial mitjançant el vot delegat. Per a això, a partir del dilluns 20 de novembre, l’alumnat pot sol·licitar en consergeria: dos sobres, paperetes amb les candidatures del sector família i dues autoritzacions a emplenar pel familiar perquè el seu fill/a puga depositar el sobre tancat i signat per vostés en l’urna electoral el dia 23 de novembre en horari escolar. En cas d’acudir al centre educatiu a votar, recorden que han de presentar el DNI, passaport o targeta de residència.