DIA DEL LLIBRE

Per a conmemorar el Dia del Llibre, la comissió de biblioteca proposa l’activitat d’intercanvi de llibres.

DESENVOLUPAMENT DE L’ACTIVITAT:

• Del 18 al 21 d’abril –> lliurament de llibres per part de l’alumnat (a l’hora del pati a la biblioteca). Cada alumne pot portar un o dos llibres que pretenga canviar per llibres exposats en el porxo del centre. Per cada llibre entregat se li atorgarà un número per a poder participar en l’intercanvi. (Queden exclosos llibres de text, llibres excessivament infantils o qualsevol un altre llibre que el professorat responsable considere oportú no incloure).
  • 25 al 28 d’abril setmana de celebració : L’horari de recollida de llibres per part de l’alumnat, a l’hora del pati , en el porxo de l’institut.