8 de març

La Comissió d'Igualtat de l'IES Campanar, ha elaborat un calendari de xarrades de mares del nostre alumnat per a totes les tutories, amb la finalitat que, referents femenins pròxims els expliquen quin ha sigut la seua carrera professional i quines han sigut les principals dificultats a les quals s'han hagut d'enfrontar.

Finalment, hui, 7 de març, per a commemorar el Dia de la Dona (8 de març), s'ha procedit a la lectura d'un manifest redactat pel propi alumnat, i una manifestació pel barri de Campanar per a recordar que la societat ha de marxar junta en defensa de la Igualtat.

El manifest ha comptat amb una menció als greus esdeveniments succeïts el 5 de març en l'Institut Ramón Muntaner de Xirivella, on una professora va ser agredida per un alumne. El conjunt de la Comunitat Educativa condemna aquest fet i qualsevol altra mostra de violència, i se solidaritza amb la companya que ha patit l'agressió.