Renúncia

RENÚNCIA A CONVOCATÒRIA

Amb la finalitat de no esgotar el límit de les convocatòries establides per als mòduls professionals de formació en el centre educatiu, l'alumnat o els seus representants legals podran renunciar a l'avaluació i qualificació d'una o les dues convocatòries del curs acadèmic de tots o algun dels mòduls

SOL·LICITUD:

Per a sol·licitar la Renúncia a la convocatòria caldrà presentar en secretaria els següents documents:

1. Imprés de sol·licitud de renúncia degudament emplenat i signat. DESCARREGAR
  2. Original i fotocòpia del DNI/NIE.
  3. Document que justifique el motiu de la renúncia.

A la sol·licitud s'hauran d'adjuntar els justificants que acreditin que es troba en alguna de les
circumstàncies següents:

• Malaltia prolongada o accident de l'alumne o alumna
  • Obligacions de tipus personal o familiar apreciades per l'equip directiu del centre que condicionen o impedisquen la normal dedicació a l'estudi.
  • Acompliment d'un lloc de treball.
  • Altres circumstàncies, degudament justificades, que revisten caràcter excepcional
  • Proposta de l'equip educatiu de no presentació a la convocatòria extraordinària.

NORMATIVA

RESOLUCIÓ de 6 de juliol de 2023, de la Secretària Autonòmica d'Educació i Formació Professional, per la qual es dicten instruccions sobre l'ordenació acadèmica i organització de l'activitat docent dels centres de la Comunitat Valenciana que durant el curs 2023-2024 imparteixin Formació Professional de grau C, D i E. Punt 13.3 (DOGV 13/07/2023).

TERMINIS
  • La sol·licitud perquè s'admeta la renúncia a la convocatòria es presentarà amb una antelació d'un mes a la data de l'avaluació final del mòdul o els mòduls afectats per la renúncia.
  • Els alumnes que sedeen renunciar a més d'una convocatòria (juny i setembre, per exemple) hauran de fer-ho constar esplícitamente, per a cadascuna d'elles.
  • La renunica a l'avaluació i qualificació en alguna convocatòria del mòdul de FCT implica, al seu torn, la renúncia en la mateixa convocatòria a l'avaluació de mòdul professional de Projecte, en el seu cas.

CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA TERMINIS
MARÇ (per a SEGONS cursos) fins al 29 de GENER DE 2024