Dia de la Filosofia

Els alumnes de l'IES Camp de Morvedre han celebrat el dia internacional de la Filosofia decorant el centre amb cites de filòsofs i filòsofs sobre el valor del pensament, la importància de l'educació i el coneixement o la necessitat de la llibertat per viure en democràcia. Així mateix, el departament de filosofia va organitzar una conferència per a tots els primers de batxiller sobre el valor actual de la filosofia.

La conferencia va ser realitzada per la filósofa i l'escriptora Jéssica Centelles, quien va acabar la seva gentileza de dedicar exemplars de dos de les seves obres sobre filosofia a professors i alumnes del centre. A més, es repartiran adhesius amb diferents motius filosòfics entre els alumnes de tots els nivells que cursen l'assignatura i també entre els professors.

Ver video