Alumnat del nostre IES guanyador del concurs “Odisea”

Com en cursos anteriors, en este també s’ha celebrat el concurs en línia de Cultura Clàssica «Odissea», en el qual els alumnes contesten a preguntes sobre un tema de l’Antiguitat Clàssica. Esta vegada les preguntes han sigut sobre la Gastronomia a Grècia i Roma.

En el concurs han participat instituts de tota la Comunitat Valenciana, en total uns 336 grups, perquè d’un mateix centre podien participar diversos grups. En l’IES de Biar s’han presentat tres, dels quals ha resultat guanyador de la prova el grup Atenea i Ares, format per Esther López i David Abad, de 1r de Batxillerat, alumnes de Llatí i Grec.

Una victòria molt meritòria donat l’alt grau de dificultat de moltes de les preguntes plantejades en el concurs. Malgrat això, Esther i David han contestat correctament un 100% de les preguntes, la qual cosa els ha ajudat a pujar al primer lloc en la taula classificatòria, com s’aprecia en la imatge:

Classificació Final del Concurs de Cultura Clàssica “Odissea” 2024

Enhorabona als guanyadors!