#GUARDABOSC

El dia 17 de maig, l’alumnat de 1r d’ESO i FPB participant en el projecte d’innovació educativa #Guardabosc, va visitar la zona de la serra de Beneixama que va patir l’incendi forestal l’any 2019 i que ha estat el fil conductor del projecte. Sobre el terreny l’alumnat va tindre l’oportunitat de comprovar el procés de regeneració natural pròpia del bosc mediterrani i les intervencions realitzades tant de replantació com de control d’erosió del sòl, aprenent a construir barreres de troncs protectores. Vam contar amb l’agent mediambiental José Aragoneses que va explicar la  funció de les caixes niu  i a l’alberg de la Talaeta, Paco Bellod (#ReplanaRest), va parlar de la importància de l’acció ciutadana. Finalment es va realitzar un collage amb materials naturals per a plasmar el que han aprés en el projecte. No podem deixar d’agrair a l’Ajuntament de Beneixama i a l’AMPA del centre la seua col·laboració.