CONVIVÈNCIA MUSICAL BENAIXÉVER

El passat  dijous i divendres,16 i 17 de febrer,  una part de l’alumnat del centre i el professorat del departament de música va participar a la trobada MUSICENCANT a l’alberg de  Benaixéver.

Assajarem les peces que s’interpretaran en un CONCERT a Paiporta el proper 21 d’abril. A banda de l’alumnat del Guinovart , varen assistir els centres IES La Sènia de Paiporta, IES Andreu Merelló de Port de Sagunt, L’IES Berenguer Dalmau de Catarroja i L’IES Faustí Barberà d’Alaquàs. Ha sigut una gran experiència  per a l’alumnat pel fet de conviure junts dos dies amb nous companys i companyes. S’han  establint  lligams que només la música ens permet. A més l’alumnat ha gaudit de dues activitats de multi-aventura entre els assaigs.

Una meravella tenir aquest alumnat amb tanta sensibilitat,  i estem d’enhorabona perquè en tenim de totes les especialitats: COR, BANDA I COS DE BALL.

¡¡¡¡Grans els GUINO_ ALUMNES!!!!