TU KÈ? 2024 – Benlloc

26-04-2024 – 22h
Pista Futbet de Benlloc

Per quart curs consecutiu realitzem el projecte educatiu/musical TU KÈ?, un projecte que ha anat creixent any rere any des dels seus inicis, al curs 20/21.
I que és el projecte TU KÈ? es tracta d’una trobada on els protagonistes són les alumnes i els alumnes, amb els ukeleles i la seua veu, centrat en els nivells de Secundària i Batxillerat i que inclou un bon grapat de les diferents propostes musicals que podem trobar a l’aula de música (orff, ukelele, percussió corporal, cant, creativitat, composició, balls, etc), tot amb un clar objectiu final que és la posada en escena.
Cada curs es duen a terme una sèrie de programes integrats en el projecte com són; “TU KÈ, Dibuixes?, “TU KÈ, Balles?”, “TU KÈ, Em Sones?” amb diferents treballs i propostes pedagògiques a l’aula de música o d’altres departaments. A més, per al pròxim curs afegim dos novetats com són el “TU KÈ Composes?” i la “XARXA DE CONCERTS TU KÈ?”.
En aquesta IV edició comptem amb la participació de 15 instituts i al voltant de 430 alumnes on es veurà reflectit el treball realitzat durant tot aquest curs amb una gran diversitat de cançons . L’alumnat de 2n d’ESO de l’IES Josep Iborra ha participat de nou en aquesta trobada, que enguany ha tingut lloc en Benlloc(Castelló) els dies 25,26 i 27 d’abril.