AMPA IES JOSEP IBORRA

Estimades famílies,

L’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) és una entitat sense ànim de lucre a la qual poden associar-se voluntàriament totes les famílies que tenen fills/es matriculats/ades a l’IES JOSEP IBORRA. Entre altres, les seues finalitats són: defensar els interessos de les famílies pel que fa a l’educació dels seus/es fills/es, assessorar-los i promoure que les autoritats competents adopten mesures per a la permanent millora de l’educació de l’alumnat i del centre educatiu i desenvolupar activitats formatives dirigides tant a les famílies com a l’alumnat.

Associar-se ens brinda l’oportunitat d’intercanviar opinions i experiències, debatre i elaborar propostes, organitzar activitats i funcionar en equip per a participar i intervenir en les decisions que afecten els nostres fills/es.

La inscripció s’efectua entregant aquest full emplenat, amb lletra clara i en majúscules, a la Secretaria del centre, en el moment de formalitzar la matrícula. La quota és de 15 € anual per família, i l’ingrés es realitzarà en el següent compte corrent: ES4800811047880001006704.

Amb esta aportació, l’AMPA col·labora subvencionant algunes activitats de l’alumnat pertanyent a l’associació, com el viatge de Fi de Curs de 4t ESO i altres activitats extraescolars, com l’OPEN MATEMÀTIC, les proves CANGUR, la revista de l’IES, l’acte d’Entrega d’Orles de 4t ESO i de 2n Batxillerat, els premis literaris de narrativa, de poesia, etc., i en altres activitats que redunden en benefici de tota la comunitat escolar.

Si necessiteu contactar amb nosaltres, o desitgeu acudir a les reunions que fem per fer suggeriments, propostes, resoldre dubtes, proposar millores educatives a la direcció de l’IES, etc., podeu adreçar-vos a l’adreça electrònica de l’AMPA <ies.josepiborraampa@gmail.com> i us contestarem al més aviat possible.

Salutacions,

JUNTA DIRECTIVA de l’AMPA IES Josep Iborra.