ADMISSIÓ I MATRÍCULA

Us informem dels passos a seguir per a la realització de la matrícula per al curs 2020-2021.

ADMISSIÓ:

L'admissió telemàtica en ESO, Batxillerat, FPB i cicles formatius serà del 17 al 25 de juny. La Conselleria habilitarà en aquestes dates un espai web amb la informació sobre la matriculació i la tramitació electrònica del procediment d'admissió. Aquesta aplicació s'activarà el 17 de juny. Quan disposem de la informació sobre aquest punt, li la facilitarem.

NOMÉS ha de realitzar aquest tràmit l'alumnat que ve nou al centre, l'alumnat que sol·licita plaça per a 1r de Batxillerat, siga o no ja alumne del nostre centre i l'alumnat que es va a FPB o cicles.

NO ha de realitzar aquest tràmit l'alumnat del CEIP adscrit al nostre centre ni l'alumnat que seguisca en el nostre centre, ja siga repetint, passant de curs dins de l'ESO o passant de 1r a 2n de Batxillerat.

MATRÍCULA:

Les dates de matrícula que estableix Conselleria són de el 28 al 31 de juliol i l'1 i 2 de setembre. Aquestes dates s'aplicaran per a l'alumnat que ha hagut de realitzar l'admissió: el  alumnat nou i el que es matricula en 1r de Batxillerat.

Per a l'alumnat que no ha de realitzar admissió, aquestes dates seran abans.

Encara no hem establit ni les dates ni la manera de realitzar-la. Quan ho sapiem, informarem les famílies.

Tota les novetats sobre admissió i matrícula s'aniran penjant en la web del centre. Romanguen atents.