ACTIVITATS ENTORN DEL 8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA

Durant la setmana passada s’han realitzat en el nostre centre diverses activitats per a commemorar el 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

En primer lloc s’ha muntat una exposició amb el lema ”Dons Protagonistes” realitzada per un grup de professores del centre i alumnat de 1r i 3r d’ESO. Aquesta exposició recull els assoliments de figures femenines destacades de totes les èpoques o àmbits de la cultura, la societat i la ciència, com Safo, Isabel de Villena, María Montessori, Alejandra Soler, Marie Curie… Tots els alumnes i alumnes de l’institut han visitat l’exposició i han votat entre la “dones protagonistes” per a triar a dues que donaran nom a dues aules de l’institut.

En relació amb l’exposició, els estudiants dels cursos que l’han preparada han elaborat uns marcapáginas commemoratius que s’han regalat a tots els seus companys i companyes.

AR4

Així mateix s’ha elaborat un mural amb el lema “Jo seré” en el qual totes les nostres alumnes han expressat els seus desitjos de futur professional i buscat referents femenins de la professió triada.

AR5

Finalment una de les nostres alumnes va llegir un comunicat als seus companys el mateix dia 8 reflexionant sobre el sentit d’aquesta data.

AR6