Procés d’admissió després de 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà en la Comunitat Valenciana  

#ADMISSIÓ: En finalitzar 4t d’ESO, l’alumnat que desitja continuar els seus estudis ha de participar obligatòriament en el procés d’admissió, tant si opta per Batxillerat com per Cicles Formatius de Grau Mitjà, amb independència que vulga continuar en el seu mateix centre o sol·licitar un distint. Este procés és previ a la matrícula i es regix per un calendari oficial.  

Tot el procediment es realitza de manera telemàtica a través de Adminova, la plataforma oficial d’admissió, accessible des de la Secretaria Digital de la Generalitat Valenciana. Per a poder realitzar la sol·licitud és imprescindible disposar de clau d’accés (DNI/NIE, Cl@ve o certificat digital).   

ADMINOVA: CICLES DE GRAU MITJÀ: https://adminova.gva.es/adminova/plantilla-ensenanzas/6-pagina-de-fp-grado-medio-y-superior

ADMINOVA: BATXILLERAT: https://adminova.gva.es/adminova/plantilla-ensenanzas/5-pagina-de-bachillerato

CALENDARI ADMISSIÓ 2026 

GRAU MITJÀ: 20-28 de maig 

BATXILLERAT: 21 de maig a l’1 de juny. 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies