Benvolgudes famílies, de part del professorat de l’institut, volem convidar-vos a les Jornades en defensa de l’educació pública, que es portaran a terme el dijous 21 de maig a l’IES Luis Garcia Berlanga de Sant Joan d’Alacant.
L’horari serà de 18:00h a 20:30 h de la vesprada i hi haurà taules informatives, tallers , activitats i música en directe.
Esteu convidades per compartir una vesprada per resoldre dubtes sobre la vaga i les reivindicacions.


Ho organitza: La Plataforma en defensa de l’ensenyament públic de Mutxamel, Sant Joan d’Alacant, Aigües, el Campello i Busot.

L’IES L’Allusser per una Educació pública i de qualitat.
