
Com cada any, al voltant del 13 de febrer, celebrem al nostre centre el dia dels enamorats.
L’alumnat de francés prepara una bústia on voluntàriament tota persona que vol participar deixa una carta per a una persona especial. Pot ser una carta d’amor de qualsevol tipus, amistat, ganes de conéixer algun company amb el qual no parlen habitualment, etc…
Una manera d’acostar l’alumnat entre ells i fomentar les bones relacions.
A més d’això, l’alumnat elabora targetes de felicitació per a decorar l’entrada a l’institut que es plena de colors i alegria.
