Informació sobre el lliurament de notes i la matrícula per al curs que ve.

Les notes es lliuraran en paper el dia 21 de juny. Les famílies sereu citades pel tutor per a vindre a arreplegar-les a partir de les 10:15.

Quant a la matrícula, els alumnes de 1r, 2n, 3r i 1r de Bat d’aquest curs 22-23 hauran d’arreplegar el sobre de matrícula a Consergeria i hauran de vindre a matricular-se el dia i l’hora indicada i estipulada. El tutor/a us informarà del dia i la hora. L’alumnat podrà començar a arreplegar els sobres de matrícula a Consergeria dimecres 14 de juny a partir de les 15.15.

En el cas de què un alumne repetira curs, solament haurà de canviar el full d’optatives que n’hi ha dins dels sobre.

Els alumnes de 4t d’ESO que van a fer Batxiller o Cicles faràn la matrícula en el periode d’admissió establert per Conselleria.

Davant qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb el tutor.