CONSELL ESCOLAR

Estimades famílies

Tal com us varem informar, el dia 18 de novembre se celebraran eleccions per a renovar una part del nostre Consell Escolar. Enguany hem de renovar 2 membres del sector de pares/mares.

Hi ha dues possibilitats per a emetre el vot:

- Dia 18 de novembre a la sala d'usos múltiples de l'IES Albal de 15:00 a 19h. Els pares/mares hauran de presentar el DNI per a poder votar.

- Vot per correu o mitjà semblant: Els pares/mares podran votar per mitjà dels seus fills/es. El procediment és el següent:

1. Marcar dos candidates a la papereta.

2. Introduir la papereta i una fotocòpia del DNI, carnet de conduir, NIE o passaport dins d'un sobre tancat.

3 Tancar eixe sobre i signar en la solapa.

4. L'alumne/a podrà dipositar el vot dels seus pares a consergeria des de dilluns 15 de novembre fins al dia 18 de novembre abans de les 19h. Eixos sobres es faran arribar a la mesa electoral abans de l'inici de l'escrutini.

Podeu descarregar la papereta per a poder votar per correu o mitjà semblant. Sols hi ha que marcar dos candidats.

Esperem la vostra participació.

Atentament,

La Direcció de l’IES ALBAL