BENVINGUDA

Benvingudes i benvinguts al nou lloc web del Centre Públic de Formació de Persones Adultes Sant Carles d’Ontinyent dins de la plataforma portal.edu de la Conselleria d’Educació. Aquesta nova web substitueix en l’antiga web del centre (www.fpaontinyent.com). Espere que us siga d’interés el passeig que us proposem en ella. Clicant les icones dels menús podreu conéixer breument el nostre centre amb més de 40 anys d’història, la localització, com contactar con nosaltres, així com aspectes organitzatius, el nostre marc documental i normatiu, el Projecte Educatiu del Centre, que conté les nostres senyes d’identitat, el PCC i altres documents que regeixen el dia a dia de l’escola. També podreu conéixer la nostra oferta formativa i l’oferta de la Associació de Alumnes del CFPA Sant Carles con els horaris dels grups, d’atenció administrativa i consergeria, informació sobre la matriculació, el nostre organigrama en l’administració local i autonòmica, tindre informació sobre les activitats extraescolars i els projectes que portem avant, com això de Teixint la Vall o Camins d’Art, així com dels exàmens ISE de Trinity College London dels nivells B1 i B2 d’anglés que es realitzen en ho centre o estar en el dia de les notícies i novetats que es presenten a la nostra escola. També podreu accedir -con els enllaços- en altres webs d’institucions vinculades.

Com a informacions constantment actualitzades teniu les dates d’exàmens de GES, proves lliures de GES +18 anys i qualsevol iniciativa de la Conselleria d’Educació directament relacionada con l’ensenyament d’adults. També trobareu l’agenda d’activitats extraescolars, a més de la revista digital del centre, BOCA 2.0.

Estem treballant perquè pogueu veure totes les diferents programacions, la bibliografia necessària i la recomanada per a cada disciplina i poder oferir la informació més completa possible per a vosaltres, alumnat, professorat i demés membres de la nostra comunitat educativa.

Si encara no participes activament de l’oferta formativa del CPFPA Sant Carles, et convidem a vindre i sumar-t’hi.

Gràcies, bona visita i fins ben prompte.

Juan Antonio Soler
Director del CPFPA Sant Carles d’Ontinyent