Associació d’Alumnat

L’associació d’alumnat

L’Associació d’Alumnes és un òrgan molt important per al funcionament del centre educatiu. El seu objectiu general és promoure la participació i col·laborar amb les activitats educatives del centre.

Les seues principals funcions són les següents:

–  Vetlar per la qualitat de l’educació en el centre

–  Facilitar la relació entre l’alumnat, la direcció i el professorat del centre

–  Proposar activitats, fer suggeriments o formular queixes en relació al funcionament del centre

–  Col·laborar en l’organització  d’activitats extraescolars i d’interés.

–  Col·laborar en la gestió de serveis d’interés per a l’alumnat, com ara el material o les fotocòpies

–  Representar als alumnes i alumnes davant el Consell Escolar del centre i les institucions educatives

– Orientar als alumnes i alumnes sobre els seus drets i deures

La participació de l’alumnat en l’associació resulta indispensable per al bon funcionament del centre. D’aquesta manera el centre pot satisfer millor les seues necessitats i oferir un servei de major qualitat.

Composició Junta Directiva

PRESIDENT: